complete reklama, zilina, prax, graficky dizajn, illustrator, photoshop, indesign, tlacoviny, reklama, graphic designer
04.03.2020

Moja Compleťácka prax

Moja Compleťácka prax Zdravím, meno predstavovať nebudem (aj tak ho nájdete v podpise), ale za to sa dozviete moju študentskú prax v Complete reklame za jeden polrok… nebojte dlhé čítanie to nebude. Takže… Naša reklamná agentúra je zameraná na PR a marketingové služby, grafický dizajn a výrobu reklamy. Ja ako študent, v odbore Grafik digitálnych […]

web design, web, tvorba web, web na mieru, MB zarosie, zaluzie, rolety, sietky, okna, dvere, otvaracie sietky, complete reklama
13.02.2020

Prečo máme radi „malých“ klientov?

Prečo máme radi „malých“ klientov?   Väčšina agentúr sa celoročne snaží chytiť „veľkú rybu“. Samozrejme, je úžasné pracovať na brande renomovanej značky presahujúcej hranice. Človek má pocit, že je súčasťou niečoho veľkého. Pracuje s väčším budgetom, výsledky svojej práce vidí doslova na každom kroku. Zdoláva výzvy zahraničných trhov, spolupracuje s najsilnejšími mediálnymi hráčmi… Také vzrušujúce! […]

mrketing
07.01.2020

Na čo nezabudnúť v marketingu v roku 2020

1. Obsah je kráľ. Naozaj!? Z každej strany sa na nás valí fráza „Obsah je kráľ.“ Niekedy mám pocit, že je táto veta vyslovene zneužívaná. Obsah, kvalitný obsah, je skutočne dôležitý, no nie je všetkým. Stále však platí, že 100%-ne by mal byť súčasťou 99% obchodných stratégií (ak ešte nie je). Obsah otvára dvere, buduje […]

photo_2019-07-22_07-45-13
22.07.2019

Complete news I. / 2019

Čo všetko sme stihli za prvý polrok 2019? Čo máme nové, kto k nám pribudol, čomu sme sa venovali v práci aj mimo nej vám prinášame v krátkom reporte. Dajte si pauzičku – uvarte si kávičku – začíname! Nové tváre agentúry Zuzka V marci sa náš tím rozrástol o office manažérku Zuzku. Je dôkazom, že […]

Dominika
17.04.2019

Čo mi dala prax v Complete reklame?

Už od prvého ročníka absolvujem prax v rámci štúdia. Tento tretí ročník som mala možnosť sa dostať do reklamnej agentúry v Žiline a dostala som sa práve do Complete. Bolo pre mňa dôležité, aby som sa dostala do skvelého kolektívu, aby ma prijali v dobrom a hlavne aby som bola prínosom pre firmu. A toto […]

photo_2019-01-30_13-55-05
30.01.2019

Tipy a triky ako šikovne spropagovať gastropodnikanie

Tipy a triky ako šikovne spropagovať gastropodnikanie Či vlastníte prestížnu reštauráciu, menšie bistro alebo útulnú kaviareň, vždy sa potešíte novým návštevníkom. Aby sa o vás všetci dozvedeli, potrebujete účinnú reklamu. Čo je to pravé pre váš typ podnikania?   Ideálna reklama pre gastro segment? Začnime reklamou v médiách médií. Keď si odmyslíme televíznu reklamu (je […]

shopping-2616824_1280
02.11.2018

Čo je to merchandising?

Môže mi pomôcť zvýšiť tržby? Donedávna takmer neznámy anglický výraz má dnes vo svojom slovníku každý dobrý obchodník. Tí slovenskí nie sú výnimkou. Čo všetko zahŕňa a kto by ho nemal podceniť?     Merchandising ako silný marketingový nástroj Význam merchandisingu vyplýva už z jeho najzákladnejšej definície – zabezpečiť, aby sa konkrétny tovar nachádzal na […]

Čo je korporátna identita
27.09.2018

Čo je korporátna identita a aké výhody prináša?

Keďže v našom tíme kreatívcov sú aj machri na vytváranie korporátnej identity, pripravili sme pre vás nasledujúcich niekoľko tipov a rád. Prečo by ste korporátnu identitu nemali podceniť a čo všetko vlastne zahŕňa?     Na počiatku bolo (anglické) slovo Presnejšie spojenie slov Corporate Identity. Voľne predabované do slovenčiny – podniková identita, pod ktorou si […]

Reklama v hotelierstve
10.09.2018

Ako na reklamu v hotelierstve

  S prekvitajúcim turistickým ruchom sú z roka na rok spokojnejší aj majitelia hotelov a penziónov. Nečudo, veď Slovensko toho ponúka veľa. My vám teraz predstavíme najlepšie spôsoby, ako zviditeľniť svoj hotel a ako sa s minimálnou námahou vo svojom odbore posunúť o úroveň vyššie.     Spriateľte sa s vyhľadávačom Google Dnes už sa […]

Team
10.08.2018

Štyri tipy pre úspešný teambuilding

S blížiacimi sa letom sa väčšina HR oddelení púšťa do organizácie pravidelných celofiremných aktivít a akcií. Jednou z nich sú i obľúbené teambuildingy. Na čo by ste pri tom svojom nemali zabudnúť? Správny cieľ je základ Mnoho firiem si neuvedomuje dôležitosť tohto úvodného bodu. Tak ako v biznise, aj mimo neho platí, že treba mať […]