PR služby

Čo je korporátna identita
27.09.2018

Čo je korporátna identita a aké výhody prináša?

Keďže v našom tíme kreatívcov sú aj machri na vytváranie korporátnej identity, pripravili sme pre vás nasledujúcich niekoľko tipov a rád. Prečo by ste korporátnu identitu nemali podceniť a čo všetko vlastne zahŕňa?     Na počiatku bolo (anglické) slovo Presnejšie spojenie slov Corporate Identity. Voľne predabované do slovenčiny – podniková identita, pod ktorou si […]

Reklama v hotelierstve
10.09.2018

Ako na reklamu v hotelierstve

  S prekvitajúcim turistickým ruchom sú z roka na rok spokojnejší aj majitelia hotelov a penziónov. Nečudo, veď Slovensko toho ponúka veľa. My vám teraz predstavíme najlepšie spôsoby, ako zviditeľniť svoj hotel a ako sa s minimálnou námahou vo svojom odbore posunúť o úroveň vyššie.     Spriateľte sa s vyhľadávačom Google Dnes už sa […]

statistika
12.05.2017

Nezvyčajné druhy reklamy: 7 spôsobov, ako prezentovať svoje podnikanie

S propagáciou svojho podnikania sa vo veľkej miere zaoberá každý podnikateľ. Aby mohlo  byť vaše podnikanie ziskové, potrebuje zákazníkov. Tí sa o vás ale musia najskôr dozvedieť. Čím je spoločnosť aktívnejšia navonok, tým je pre budúceho klienta zaujímavejšia a dôveryhodnejšia.  

15.02.2017

7 dôvodov, prečo sa oplatí získať dobrého copywritera

V súčasnosti sa čoraz viac začína skloňovať slovo copywriting/copywriter. Jedná sa o činnosť, ktorá je veľmi žiadaná a ak sa chce spoločnosť posúvať, mala by s touto funkciou vo svojej firemnej štruktúre počítať.

Reklamná agentúra o nás pozadie
28.11.2016

PR článok v offline vs. online priestore

PR článok nie je primárne predajným textom, jeho obsah má mať informačný, nie predajný charakter. Buduje povedomie o značke a vzťah s potenciálnym zákazníkom. Formou sa podobá na redakčný obsah – pre čitateľa by mal byť na nerozoznanie od článku vytvoreného redakciou.

Reklamná agentúra blog pozadie
28.11.2016

Plánujete reklamnú kampaň? Položte si týchto 5 kľúčových otázok

Plánovanie svojich aktivít je kľúčom k osobnej efektívnosti a úspechu. Rovnaké pravidlo platí aj pre realizácii vašej reklamnej kampane. Správne a kvalitné naplánovanie kampane je dôležité pre jej celkový úspech a začína sa zodpovedaním piatich kľúčových otázok.