Flexibilita s metódou flex
25.06.2018

Krásne tričko na počkanie? Nezabudnite zvoliť správnu potlač.

Chcete svoj tím obliecť do firemných farieb? Alebo sa len odlíšiť na blížiacom sa teambuildingu? Tričko s vašim logom alebo originálnym motívom nikdy nemôže byť zlý nápad.     Vždy spoľahlivá sieťotlač Ak chcete, aby logo či vtipný nápis vydržali na tričku na veky vekov, zvoľte tento spôsob potlače. Je skoro taký starý ako ľudstvo samo, […]

Lepšie stokrát vidieť
13.06.2018

Vylepšite svoj e-shop

O výhodách internetových obchodov a o tom, ako by mali vyzerať, sa už popísalo mnoho. Zamerajme sa preto na niečo iné. Objavte s nami šikovné tipy, ako si svoj e-shop vylepšiť, a tým zefektívniť svoje podnikanie. 1. Lepšie stokrát vidieť… a ďalej to už poznáte Čo je v biznise najdôležitejšie? Predsa vcítiť sa do svojho zákazníka. Keď niekto navštívi váš e-shop, niečo […]

08.08.2017

Minimalizmus v dizajne

Minimalizmus v dizajne je trendom posledných rokov. Je vítanou alternatívou pre zbytočne preplnené webové stránky, plagáty, reklamy a logá. Pre tých, ktorí  nepoznajú tento pojem – koncept minimalizmu sa primárne zaoberá odstránením prebytku a strategickým umiestnením zostávajúcich prvkov.

statistika
12.05.2017

Nezvyčajné druhy reklamy: 7 spôsobov, ako prezentovať svoje podnikanie

S propagáciou svojho podnikania sa vo veľkej miere zaoberá každý podnikateľ. Aby mohlo  byť vaše podnikanie ziskové, potrebuje zákazníkov. Tí sa o vás ale musia najskôr dozvedieť. Čím je spoločnosť aktívnejšia navonok, tým je pre budúceho klienta zaujímavejšia a dôveryhodnejšia.  

07.04.2017

Prečo si dať reklamný polep na auto?

Časy, keď sa ľudia pohybovali v najbližšom okolí, sú dávno preč. Priemerný slovenský vodič najazdí 20.000km ročne, čo je zhruba 55km denne. To znamená, že vás vidí dennodenne veľa ľudí, ktorí môžu byť potencionálni zákazníci.

15.02.2017

7 dôvodov, prečo sa oplatí získať dobrého copywritera

V súčasnosti sa čoraz viac začína skloňovať slovo copywriting/copywriter. Jedná sa o činnosť, ktorá je veľmi žiadaná a ak sa chce spoločnosť posúvať, mala by s touto funkciou vo svojej firemnej štruktúre počítať.

Reklama Pozadie na úvodnej stránke
28.11.2016

11 pravidiel dobrej vizitky

Vizitkou dotvárate obraz o vás a vašej spoločnosti. Jej úlohou je informovať, predovšetkým však zaujať a zanechať dobrý dojem. Pekných vizitiek je mnoho, výnimočných a nezabudnuteľných už menej. Rozložte si na stôl vizitky vašich obchodných partnerov a ľahko zistíte, ktorá vás zaujme a čím.

Reklamná agentúra o nás pozadie
28.11.2016

PR článok v offline vs. online priestore

PR článok nie je primárne predajným textom, jeho obsah má mať informačný, nie predajný charakter. Buduje povedomie o značke a vzťah s potenciálnym zákazníkom. Formou sa podobá na redakčný obsah – pre čitateľa by mal byť na nerozoznanie od článku vytvoreného redakciou.

Reklamná agentúra blog pozadie
28.11.2016

Plánujete reklamnú kampaň? Položte si týchto 5 kľúčových otázok

Plánovanie svojich aktivít je kľúčom k osobnej efektívnosti a úspechu. Rovnaké pravidlo platí aj pre realizácii vašej reklamnej kampane. Správne a kvalitné naplánovanie kampane je dôležité pre jej celkový úspech a začína sa zodpovedaním piatich kľúčových otázok.