PR služby

statistika
12.05.2017

Nezvyčajné druhy reklamy: 7 spôsobov, ako prezentovať svoje podnikanie

S propagáciou svojho podnikania sa vo veľkej miere zaoberá každý podnikateľ. Aby mohlo  byť vaše podnikanie ziskové, potrebuje zákazníkov. Tí sa o vás ale musia najskôr dozvedieť. Čím je spoločnosť aktívnejšia navonok, tým je pre budúceho klienta zaujímavejšia a dôveryhodnejšia.  

copywriter reklama
15.02.2017

7 dôvodov, prečo sa oplatí získať dobrého copywritera

V súčasnosti sa čoraz viac začína skloňovať slovo copywriting/copywriter. Jedná sa o činnosť, ktorá je veľmi žiadaná a ak sa chce spoločnosť posúvať, mala by s touto funkciou vo svojej firemnej štruktúre počítať.

Reklamná agentúra o nás pozadie
28.11.2016

PR článok v offline vs. online priestore

PR článok nie je primárne predajným textom, jeho obsah má mať informačný, nie predajný charakter. Buduje povedomie o značke a vzťah s potenciálnym zákazníkom. Formou sa podobá na redakčný obsah – pre čitateľa by mal byť na nerozoznanie od článku vytvoreného redakciou.

Reklamná agentúra blog pozadie
28.11.2016

Plánujete reklamnú kampaň? Položte si týchto 5 kľúčových otázok

Plánovanie svojich aktivít je kľúčom k osobnej efektívnosti a úspechu. Rovnaké pravidlo platí aj pre realizácii vašej reklamnej kampane. Správne a kvalitné naplánovanie kampane je dôležité pre jej celkový úspech a začína sa zodpovedaním piatich kľúčových otázok.