Zaujímavosti

04.03.2020

Moja Compleťácka prax

Moja Compleťácka prax Zdravím, meno predstavovať nebudem (aj tak ho nájdete v podpise), ale za to sa dozviete moju študentskú prax v Complete reklame za jeden polrok… nebojte dlhé čítanie to nebude. Takže… Naša reklamná agentúra je zameraná na PR a marketingové služby, grafický dizajn a výrobu reklamy. Ja ako študent, v odbore Grafik digitálnych […]

13.02.2020

Prečo máme radi „malých“ klientov?

Prečo máme radi „malých“ klientov?   Väčšina agentúr sa celoročne snaží chytiť „veľkú rybu“. Samozrejme, je úžasné pracovať na brande renomovanej značky presahujúcej hranice. Človek má pocit, že je súčasťou niečoho veľkého. Pracuje s väčším budgetom, výsledky svojej práce vidí doslova na každom kroku. Zdoláva výzvy zahraničných trhov, spolupracuje s najsilnejšími mediálnymi hráčmi… Také vzrušujúce! […]

07.01.2020

Na čo nezabudnúť v marketingu v roku 2020

1. Obsah je kráľ. Naozaj!? Z každej strany sa na nás valí fráza „Obsah je kráľ.“ Niekedy mám pocit, že je táto veta vyslovene zneužívaná. Obsah, kvalitný obsah, je skutočne dôležitý, no nie je všetkým. Stále však platí, že 100%-ne by mal byť súčasťou 99% obchodných stratégií (ak ešte nie je). Obsah otvára dvere, buduje […]

02.11.2018

Čo je to merchandising?

Môže mi pomôcť zvýšiť tržby? Donedávna takmer neznámy anglický výraz má dnes vo svojom slovníku každý dobrý obchodník. Tí slovenskí nie sú výnimkou. Čo všetko zahŕňa a kto by ho nemal podceniť?     Merchandising ako silný marketingový nástroj Význam merchandisingu vyplýva už z jeho najzákladnejšej definície – zabezpečiť, aby sa konkrétny tovar nachádzal na […]

Team
10.08.2018

Štyri tipy pre úspešný teambuilding

S blížiacimi sa letom sa väčšina HR oddelení púšťa do organizácie pravidelných celofiremných aktivít a akcií. Jednou z nich sú i obľúbené teambuildingy. Na čo by ste pri tom svojom nemali zabudnúť? Správny cieľ je základ Mnoho firiem si neuvedomuje dôležitosť tohto úvodného bodu. Tak ako v biznise, aj mimo neho platí, že treba mať […]

Lepšie stokrát vidieť
13.06.2018

Vylepšite svoj e-shop

O výhodách internetových obchodov a o tom, ako by mali vyzerať, sa už popísalo mnoho. Zamerajme sa preto na niečo iné. Objavte s nami šikovné tipy, ako si svoj e-shop vylepšiť, a tým zefektívniť svoje podnikanie. 1. Lepšie stokrát vidieť… a ďalej to už poznáte Čo je v biznise najdôležitejšie? Predsa vcítiť sa do svojho zákazníka. Keď niekto navštívi váš e-shop, niečo […]

07.04.2017

Prečo si dať reklamný polep na auto?

Časy, keď sa ľudia pohybovali v najbližšom okolí, sú dávno preč. Priemerný slovenský vodič najazdí 20.000km ročne, čo je zhruba 55km denne. To znamená, že vás vidí dennodenne veľa ľudí, ktorí môžu byť potencionálni zákazníci.