Krásne tričko na počkanie? Nezabudnite zvoliť správnu potlač.

25.06.2018

Chcete svoj tím obliecť do firemných farieb? Alebo sa len odlíšiť na blížiacom sa teambuildingu? Tričko s vašim logom alebo originálnym motívom nikdy nemôže byť zlý nápad.

 

Vždy spoľahlivá sieťotlač

 

Vždy spoľahlivá sieťotlač

Ak chcete, aby logo či vtipný nápis vydržali na tričku na veky vekov, zvoľte tento spôsob potlače. Je skoro taký starý ako ľudstvo samo, teda dostatočne overený časom (i tými najnáročnejšími klientmi). Prvá zmienka o sieťotlači totiž pochádza z Číny ešte z čias vládnutia dynastie Song (960–1279). Počas ostatných storočí sa jej využitie rozšírilo a v súčasnosti je pravdepodobne najobľúbenejším spôsobom potlače textílií a rôznych reklamných predmetov. Najväčšou výhodou sieťotlače je jej široké využitie na predmety rôznych tvarov, veľkostí a na rôzne materiály. Farebná škála je skoro nekonečná, stačí, aby Váš výber bol zadefinovateľný v Pantone alebo CMYK-u. Asi jediné mínus je vo vyšších nákladoch pri malovýrobe. Výroba tričiek sa teda oplatí pri množstve minimálne 20 kusov.

 

textil-foto02

 

Flexibilita s metódou flex

Hľadáte cenovo dostupnú tlač na tričká už od jedného kusu? Skúste flex. Princíp využívania tejto metódy poznáte, i keď ste o ňom možno ešte nepočuli. Ide o spôsob podobný nažehľovaniu. Ideálny je pri tlači jednoduchých grafických motívov, nápisov či čísiel. Technológia flex dovoľuje pracovať aj s metalickými, fosforovými či reflexnými efektami. Fólia, ktorá následne na tričku zostane, je trváca s krásne sýtymi farbami.

 

Flexibilita s metódou flex

 

Moderné výšivky

Tiež ste si mysleli, že vyšívanie patrí minulosti? Súčasný trend Vás vyvedie z omylu. Nikoho neprekvapí, že dnes sa z časových a kapacitných dôvodov výšivky na textil vrátane tričiek, čiapok, uterákov atď. realizujú strojovo. Vybrať si môžete z množstva farieb a vyšiť si môžete dať prakticky čokoľvek. Ak teda hľadáte niečo unikátne, napríklad chcete venovať tričko so svojim logom vzácnemu klientovi, výšivka Vaše očakávania nesklame.

 

Moderné výšivky

 

Zhrnutie na záver:

  • Typ potlače závisí od množstva tričiek a očakávanej kvality výsledku. Niektoré spôsoby potlače sú trvácnejšie ako iné.
  • Na počte farieb záleží. Napríklad pri metóde flex sa pracuje maximálne so štyrmi farbami, pri výšivke s pätnástimi.
  • Výrobu svojho reklamného textilu zverte do rúk profesionálnej firme s referenciami. Ak si nie ste istý požiadajte o pomoc reklamnú alebo PR agentúru. Cenovú ponuku a porovnanie Vám vypracujú bezplatne a ušetria čas.