statistika
12.05.2017

Nezvyčajné druhy reklamy: 7 spôsobov, ako prezentovať svoje podnikanie

S propagáciou svojho podnikania sa vo veľkej miere zaoberá každý podnikateľ. Aby mohlo  byť vaše podnikanie ziskové, potrebuje zákazníkov. Tí sa o vás ale musia najskôr dozvedieť. Čím je spoločnosť aktívnejšia navonok, tým je pre budúceho klienta zaujímavejšia a dôveryhodnejšia. V dnešnej dobe už nestačí iba štandardná reklama v podobe billboardov, tlačovín či polepov. Ľudia chcú vidieť viac. Chcú vedieť […]

car branding
07.04.2017

Prečo si dať reklamný polep na auto?

Časy, keď sa ľudia pohybovali v najbližšom okolí, sú dávno preč. Priemerný slovenský vodič najazdí 20.000km ročne, čo je zhruba 55km denne. To znamená, že vás vidí dennodenne veľa ľudí, ktorí môžu byť potencionálni zákazníci. Reklamné polepy na autách sa stali legitímnym prvkom marketingu. Aj v prípade, že podnikáte len lokálne a máte záujem získať lokálny trh nemôžete […]

copywriter reklama
15.02.2017

7 dôvodov, prečo sa oplatí získať dobrého copywritera

V súčasnosti sa čoraz viac začína skloňovať slovo copywriting/copywriter. Jedná sa o činnosť, ktorá je veľmi žiadaná a ak sa chce spoločnosť posúvať, mala by s touto funkciou vo svojej firemnej štruktúre počítať. Copywriting (CP) je tvorivá činnosť, pri ktorej vznikajú reklamné a marketingové texty. Tie majú za úlohu jeden jediný ciel, a to predať produkt. Musia byť preto v zásade […]

Reklama Pozadie na úvodnej stránke
28.11.2016

11 pravidiel dobrej vizitky

Vizitkou dotvárate obraz o vás a vašej spoločnosti. Jej úlohou je informovať, predovšetkým však zaujať a zanechať dobrý dojem. Pekných vizitiek je mnoho, výnimočných a nezabudnuteľných už menej. Rozložte si na stôl vizitky vašich obchodných partnerov a ľahko zistíte, ktorá vás zaujme a čím.

Reklamná agentúra o nás pozadie
28.11.2016

PR článok v offline vs. online priestore

PR článok nie je primárne predajným textom, jeho obsah má mať informačný, nie predajný charakter. Buduje povedomie o značke a vzťah s potenciálnym zákazníkom. Formou sa podobá na redakčný obsah – pre čitateľa by mal byť na nerozoznanie od článku vytvoreného redakciou.

Reklamná agentúra blog pozadie
28.11.2016

Plánujete reklamnú kampaň? Položte si týchto 5 kľúčových otázok

Plánovanie svojich aktivít je kľúčom k osobnej efektívnosti a úspechu. Rovnaké pravidlo platí aj pre realizácii vašej reklamnej kampane. Správne a kvalitné naplánovanie kampane je dôležité pre jej celkový úspech a začína sa zodpovedaním piatich kľúčových otázok.