shopping-2616824_1280
02.11.2018

Čo je to merchandising?

Môže mi pomôcť zvýšiť tržby? Donedávna takmer neznámy anglický výraz má dnes vo svojom slovníku každý dobrý obchodník. Tí slovenskí nie sú výnimkou. Čo všetko zahŕňa a kto by ho nemal podceniť?     Merchandising ako silný marketingový nástroj Význam merchandisingu vyplýva už z jeho najzákladnejšej definície – zabezpečiť, aby sa konkrétny tovar nachádzal na […]

Čo je korporátna identita
27.09.2018

Čo je korporátna identita a aké výhody prináša?

Keďže v našom tíme kreatívcov sú aj machri na vytváranie korporátnej identity, pripravili sme pre vás nasledujúcich niekoľko tipov a rád. Prečo by ste korporátnu identitu nemali podceniť a čo všetko vlastne zahŕňa?     Na počiatku bolo (anglické) slovo Presnejšie spojenie slov Corporate Identity. Voľne predabované do slovenčiny – podniková identita, pod ktorou si […]

Reklama v hotelierstve
10.09.2018

Ako na reklamu v hotelierstve

  S prekvitajúcim turistickým ruchom sú z roka na rok spokojnejší aj majitelia hotelov a penziónov. Nečudo, veď Slovensko toho ponúka veľa. My vám teraz predstavíme najlepšie spôsoby, ako zviditeľniť svoj hotel a ako sa s minimálnou námahou vo svojom odbore posunúť o úroveň vyššie.     Spriateľte sa s vyhľadávačom Google Dnes už sa […]

Team
10.08.2018

Štyri tipy pre úspešný teambuilding

S blížiacimi sa letom sa väčšina HR oddelení púšťa do organizácie pravidelných celofiremných aktivít a akcií. Jednou z nich sú i obľúbené teambuildingy. Na čo by ste pri tom svojom nemali zabudnúť? Správny cieľ je základ Mnoho firiem si neuvedomuje dôležitosť tohto úvodného bodu. Tak ako v biznise, aj mimo neho platí, že treba mať […]

Flexibilita s metódou flex
25.06.2018

Krásne tričko na počkanie? Nezabudnite zvoliť správnu potlač.

Chcete svoj tím obliecť do firemných farieb? Alebo sa len odlíšiť na blížiacom sa teambuildingu? Tričko s vašim logom alebo originálnym motívom nikdy nemôže byť zlý nápad.     Vždy spoľahlivá sieťotlač Ak chcete, aby logo či vtipný nápis vydržali na tričku na veky vekov, zvoľte tento spôsob potlače. Je skoro taký starý ako ľudstvo samo, […]

Lepšie stokrát vidieť
13.06.2018

Vylepšite svoj e-shop

O výhodách internetových obchodov a o tom, ako by mali vyzerať, sa už popísalo mnoho. Zamerajme sa preto na niečo iné. Objavte s nami šikovné tipy, ako si svoj e-shop vylepšiť, a tým zefektívniť svoje podnikanie. 1. Lepšie stokrát vidieť… a ďalej to už poznáte Čo je v biznise najdôležitejšie? Predsa vcítiť sa do svojho zákazníka. Keď niekto navštívi váš e-shop, niečo […]

minimalux_bulb2
08.08.2017

Minimalizmus v dizajne

Minimalizmus v dizajne je trendom posledných rokov. Je vítanou alternatívou pre zbytočne preplnené webové stránky, plagáty, reklamy a logá. Pre tých, ktorí  nepoznajú tento pojem – koncept minimalizmu sa primárne zaoberá odstránením prebytku a strategickým umiestnením zostávajúcich prvkov.

statistika
12.05.2017

Nezvyčajné druhy reklamy: 7 spôsobov, ako prezentovať svoje podnikanie

S propagáciou svojho podnikania sa vo veľkej miere zaoberá každý podnikateľ. Aby mohlo  byť vaše podnikanie ziskové, potrebuje zákazníkov. Tí sa o vás ale musia najskôr dozvedieť. Čím je spoločnosť aktívnejšia navonok, tým je pre budúceho klienta zaujímavejšia a dôveryhodnejšia.  

car branding
07.04.2017

Prečo si dať reklamný polep na auto?

Časy, keď sa ľudia pohybovali v najbližšom okolí, sú dávno preč. Priemerný slovenský vodič najazdí 20.000km ročne, čo je zhruba 55km denne. To znamená, že vás vidí dennodenne veľa ľudí, ktorí môžu byť potencionálni zákazníci.

copywriter reklama
15.02.2017

7 dôvodov, prečo sa oplatí získať dobrého copywritera

V súčasnosti sa čoraz viac začína skloňovať slovo copywriting/copywriter. Jedná sa o činnosť, ktorá je veľmi žiadaná a ak sa chce spoločnosť posúvať, mala by s touto funkciou vo svojej firemnej štruktúre počítať.